B-0.7 - Levelsystem #2
Labels
No Label
command
core
game
module
MVP
new-data
next-version
bug
bugfix
cli
discussion
documentation
duplicate
expense
high
expense
low
expense
medium
expense
very-high
help wanted
improvement
invalid
priority
blocker
priority
high
priority
low
priority
medium
question
refactoring
release
story
wontfix
No Milestone
No project
No Assignees
1 Participants
Due Date
No due date set.
Blocks
Depends on
#30 B-0.7.1 - Befehl: level-reload
sh-edraft.de/sh_gismo
#31 B-0.7.2 - Befehl: level-up
sh-edraft.de/sh_gismo
#32 B-0.7.3 - Befehl: level-down
sh-edraft.de/sh_gismo
#33 B-0.7.4 - Befehl: level-set
sh-edraft.de/sh_gismo
#6 A-0.4 - Befehlsstruktur
sh-edraft.de/sh_gismo
#8 A-0.2 - Datenbank
sh-edraft.de/sh_gismo
Reference: sh-edraft.de/sh_gismo#2
Loading…
Reference in New Issue
Block a user
No description provided.
Delete Branch "%!s()"
Deleting a branch is permanent. Although the deleted branch may continue to exist for a short time before it actually gets removed, it CANNOT be undone in most cases. Continue?
Beschreibung:
Von jedem Benutzer wird die Anzahl der Nachrichten und die Zeit in einem gültigen Sprachkanal (nicht AFK) ausgewertet.
Pro Stunde (Ontime) erhält der Benutzer X xp.
Pro Nachricht erhält der Benutzer Y xp.
Anhand des Wertes XP erhält der Benutzer das Level.
Die Level sowie deren Berechtigungen müssen per JSON Konfiguriert werden.
Befehle:
mention
mention
level
mention
Neue Daten zum Speichern:
Aufwand:
Hoch
Levelsystemto A-0.7 - LevelsystemA-0.7 - Levelsystemto B-0.7 - Levelsystem